9. 4. 2018.

NEZABORAVNE MISLI

Nezaboravne misli su, između ostalog, ono što ostaje pokolenjima.


"Svi ste vi bili moja deca i zato sam vas sve i voleo" - iz oproštajnog pisma Bajka Zezamberga, pre odlaska na novu, isto tako, odgovornu dužnost.

"Samo selfujte i pišite - i ne dišite."

"Najviše volim datume, rođendane, brojeve telefona, porodične fotografije i testiranja..." - Bajkov snimak, načinjen jednog jutra pred ogledalom, dok je pevušio.

"Kada sam govorio da je poverenje najvažnije - svi su verovali. S razlogom.


"Svako ima nekog svog keca - neko u rukavu a neko i u buđelaru."

"Moji omiljeni filmovi su Čaplinova ostvarenje "Veliki diktator" i "Moderna vremena". U tim remek- delima se krije moja najveća inspiracija."

"Kad sam bio mali, voleo sam da se trkam sa svojim vršnjacima. Svi su popadali pre cilja. Ja nisam..."


"Nije najvažnije imati zaštitnike u životu. Mnogo je važnije da se za njih nikada ne sazna." - Bajkov odgovor na novinarsko pitanje o tajni uspeha.

"Kada sam govorio da svi treba da se druže, protivnici su me najviše napadali." - citat iz Zezambergovog bestselera "Ko je ovde glup?"

"Druženje je naš ideal i samo kod mene je potpuno besplatno."

"Svi greše i to je, za sada, prirodno. Kada nastupi trenutak da svi budemo kao jedno, greške će same nestati. Važno je uvek biti zajedno."


"I danas volim cveće, pozdrave, porodične slike, dogodovštine iz života dragih ljudi, uspomene i spomenare, kafice, razna jela i slatkiše, citate... To mi je najveća potvrda da nisam zalutao u ovaj svet."          Z. M.

Нема коментара:

Постави коментар