16. 12. 2018.

NA RASKRŠĆU CIVILIZACIJA

"Na raskršću civilizacija, usred opijenih i prokletih, gde je jezik branik razumu i gde se duhovi, međusobno i još uvek, u ime časti, ljubavi, mržnje i bola, "istinom" razračunavaju..."


"Draga nezaahvalna i zalutala ljudska gospodo, ne možete mene optuživati za svako zlo koje sebi učinite. Jer, ukoliko se ne varam, ja sam se samo prilagodio nečemu, što vam je, svojevremeno, mimo moje volje i želje, neko drugi darovao. Ne možete me, stoga, okriviti zbog nečega na šta ste tako ponosni. Izbor se, zar ne, brani odgovornošću, a ne bekstvom od posledica koje ste sami, i niko drugi, izazvali.

Dakle, kada činite zlo, vi ga ne činite u moje ime, već, naprotiv, u ime onog iza koga se, još uvek, tako bestidno krijete. Mene, zbog vašeg greha, i tu je ta kukavička podvala, oslobađajući sebe svake krivice, optužujete za najgora nedela koja ste vi, i samo vi, počinili...


Ipak, ja vam se na neki način i divim. Jer za to što ste činili nekada, i što činite i danas, nikakvo racionalno objašnjenje, zapravo, ne postoji. Zbog svega toga sam vas, ne sumnjajući da ćete izabrati, po vas, najbolju stranu,  i odabrao za vreme koje je pred svima nama..." 

P. S. Tekst je iz serijala Antihrist. Stavovi izneseni u njemu ne odražavaju stav autora.    Z. M.

1 коментар: