8. 5. 2018.

OVO JE KRAJ

"Ovo je kraj, moj jedini prijatelju..." - Morison, "The End"


"Sve što sam zamislio desilo se ili se sada, u ovom trenutku, dešava. Namerno sam doveo pojave i događaje do vrhunskog cinizma, podsmevajući se vašoj patetičnoj i prisilnoj potrazi za svrhom.
Nagovorio sam vas da se večno preispitujete i da, naravno suvišno i nepotrebno, tražite "dlaku u jajetu" u svakom učinjenom delu.
Govorite o Armagedonu, kao o nekom određenom događaju a on se sada, upravo sada, događa pred vašim i mojim očima...
I? Od lažne čistote ostao je samo najogoljeniji sarkazam. 

Svaki vaš poklič u čast najvećeg prosvetljenja nije ništa drugo nego najveće priznanje mom umeću. 
Gde vam je nestala vera? Da li ste je ikada, uopšte, i imali? Ili ste i nju iz straha ili koristi prigrlili? Da li biste i danas, kada ste uvideli kuda vas je odvelo beskorisno tumaranje u mraku,  odabrali svoju posebnost ili takvu nametnutu  i okovanu predrasudu? Srećom, došlo je vreme da navodnu veru niko pametan više ne shvata ozbiljno. 
Dao sam vam sadašnjost kako bi njome najslobodnije raspolagali i pokazalo se da je to bila promišljena odluka. Ono što ste stolećima skrivali sada je, napokon, poput plime, slobodno isplivalo.
 


Na ovoj planeti duh je bio dugo vremena zatvoren u boci. Na sreću više nije tako. Sada je, međutim, jedinstvena prilika da se sve učini da se duh u bocu više nikada ne vrati..."


P. S. Tekst je iz serijala Antihrist. Stavovi izkazani u članku ne odražavaju stav autora.   

Z. M.

Нема коментара:

Постави коментар