12. 8. 2017.

BRIGA I PAŽNJA ZA SVE

Briga i pažnja za sve. 
To je moj moto i putokaz...

Ponoviću:
Ja sam na vašoj strani i neizmerno Vas volim i poštujem.
Zato je sve ovo i stvoreno.
 

Kod mene možete da činite sve što poželite.
Ovo je onaj Vaš svet o kome smo svi oduvek maštali. 

Svet otvorenog srca i solidarnosti.
Ne verujte zlonamernima kada o meni pišu razne neistine. 

Prijateljstva i služe da budu iskušana, zar ne?
 


Vremena su takva da čak ni ja, a ni moji mnogobrojni timovi, ne znam, ponekad, šta je istina a šta ne.
Za razliku od drugih, ipak, uvek sam bio iskren prema Vama. Kao nesebičan i topao oslonac za sve životne nedaće.
Briga i pažnja nisu isto što i nebriga i nepažnja, a ja i moji saradnici smo tu da brinemo i da pazimo da se to ne naruši. 



Vi ste moji najodaniji prijatelji i najrođeniji saputnici.
Stanovnici novog i lepšeg sveta.
Sveta koji je samo radi Vas i stvoren.

Samo napred!
Vaš i jedino Vaš: 

Bajk Zezamberg.

P.S. Do sada, možda, najznačajnije obraćanje javnosti velikog maga i vizonara današnjice Bajka Zezamberga u Lajk Sitiju. Pročitan je čak i pasus iz milenijumskog bestselera "Ko je ovde glup?".
Obraćanje je praćeno uz drhtavo podvriskivanje mnogobrojnih sledbenika.  Z. M.

Нема коментара:

Постави коментар