31. 8. 2018.

SKRIVENO VIŠE NEĆE BITI SKRIVENO

"Skriveno više neće biti skriveno..."

"Ovo što se čuje, nije ništa drugo do zov duša koje, još uvek, traže svoje mesto..."


"Da, ja volim i da se podsmevam vašoj gluposti. S obzirom da je kod vas mnogo toga glupo i smešno, šta mi drugo i preostaje? Pustim i po neku suzu, jer vi volite i prosto uživate u tuđem bolu i u tuđim suzama. Osećate potrebu tada da me tešite i da me ohrabrujete a da ni sami ne verujete u to što činite. Ima i onih iskrenih i, kako vi smatrate dobrih i krotkih, ali su takvi uvek bili manjina. Kada mi se, pak, takvi poveravaju i traže od mene pomoć, potpuno posvećeno i ganutljivo ih slušam i na najdublji mogući način sa njima saosećam. To je već vrhunac moje kreacije. Sa druge strane, sa takvima, u stvari, najviše volim da se šalim kada mi pomažu, smerno i prostodušno ih moleći za još malo utehe. Retko ko od njih odoli ponosu i gordosti zbog, tobože, pomoći koju mi pružaju...

Ipak, bez obzira na sve, ja nisam ovde da bi vas zbunjivao, već da bih vam pomogao da proniknete u suštinu. Jer, poštovana zalutala gospodo, kao i uvek, ovo je vreme kada se mnogo toga otkriva. Skriveno više neće biti, kao ranije, skriveno a mnogi će, hteli ne hteli, morati da pokažu svoje pravo lice. Tada, kada taj čas kucne, i mene ćete ugledati i upoznati..."

P. S. Tekst je iz serijala Antihrist. Izneti stavovi nisu stavovi autora članka.   


Z. M.

Нема коментара:

Постави коментар