30. 5. 2019.

HEROJ BAZE PODATAKA

Heroj baze podataka, autor najprodavanije knjige, čestiti i humani Bajk Zezamberg:

Gospodine Zezamberg, da li je ustanovljeno, posle svega, ko je ispao glup?
Bajk Zezamberg:" Ne, naprotiv, svi su pametni..."
 

Objasnite...
Bajk Zezamberg:" Moja knjiga "Ko je ovde glup?", prodata je u preko 100 milijardi primeraka. Dakle, svi koji su je kupili i pročitali su dokazali da su inteligentni..."
 

Zadivljujuće, ipak, da li to, zaista, znači da ste rešili pitanje manjka pameti u svetu?
Bajk Zezamberg:" To je moj najveći uspeh..."
 

Zašto ste tako samouvereni?
Bajk Zezamberg:" Knjiga se bavi suštinskom temom, a, dozvolićete, ako su tolike milijardi ljudi pročitali tako nešto, pa molim vas, da li ima većeg dokaza?"
 

U čemu je tajna, s obzirom da, prema poslednjim informacijama, na Zemlji živi nešto preko sedam milijardi ljudi?
Bajk Zezamberg:" U ljudskom poverenju, najkraće rečeno. Uvek su mi verovali. Zato i ne treba da čudi da su neki kupovali dve, tri ili čak petnaest knjiga."
 

Zli jezici govore da ste nebrojeno puta izigrali svoje obožavaoce, čak i da ste zbog toga zaradili ciklione i ciklione dolara...
Bajk Zezamberg:" Lepo ste rekli "zli jezici", ali, molim vas, zar stvarno mislite da su ljudi toliko glupi pa da to ne primete?"
 

Ne glupi već lakoverni...
Bajk Zezamberg:"Otkada su pročitali knjigu "Ko je ovde glup?", teško bi ko mogao za sebe to da tvrdi. Nemojmo da sumnjamo u ljudsku pamet i sposobnost da se pravilno sagledaju stvari. Svi veoma dobro znaju da se poverenje nikada ne izneveri. Posebno, ako sam lično ja u pitanju."


Kritikuju vas i zbog podilaženjia ljudskim slabostima, radi najbanalnije koristi. Šta mislite o tome?
Bajk Zezamberg:" Iskrenost nikada nije bila slabost. S druge strane, veoma se dobro zna za moj nesebični humanitarni rad."
 

Koji je to humanitarni rad?
Bajk Zezamberg:" Učiniti ljude srećnim."


A za optužbe da posedujete bazu podataka kao sve tajne službe sveta zajedno?
Bajk Zezamberg:"Nije u redu da me nepravedno optužuju. Kod mene je sve bilo javno i svakome vidljivo. Ako se i neki dolar zaradio, pa zar je to loše? Svi kod mene imaju šansu da pokažu šta znaju. Recimo, da nema mene, kada biste saznali za tolike recepte, reptile, ravnu ploču, masone, iluminate, lažnom putovanju na Mesec, rusku zaveru protiv pravdoljubivog sveta..."
 

Ipak, u poslednje vreme ste ugasili milione profila koji nisu bili na liniji vašeg humanističkog pogleda na svet. Optužuju vas za cenzuru i zaglupljivanje javnosti...
Bajk Zezamberg:" To je apsolutna manjina. Savetujem im da ponovo pročitaju "Ko je ovde glup", kako bi se podsetili u kom pravcu treba da idu."



Poznati ste po mudrim mislima. Da li možete, za kraj, makar jednu rečenicu da nam kažete?
Bajk Zezamberg:" Eno sunca, ko to bunca..."
 

Sunce i buncanje kao tema sledećeg bestselera?
Bajk Zezamberg:" Videćemo..." 


P. S. Tekst je potpuno izmišljen. Svaka sličnost ili podudarnost sa istinom je apsolutno slučajna i nenamerna.      Z. M.


http://vrteska337.blogspot.com/2016/06/ko-je-ovde-glup.html

Нема коментара:

Постави коментар