12. 3. 2021.

KUC, KUC - KOLIKO JE SATI?


(Kuc, kuc, koliko je sati na dečjem časovniku?)



I tako bi danas u mojoj kancelariji jedna situacija, pa rekoh da vam prenesem deo priče...

- Dobar dan, direktorka, zvali ste me. 

- Uđi. Znaš li zbog čega te zovem?

- Ne.

- Školsko dvorište i tvoja ekipa noću. Imaš li nešto da mi kažeš povodom toga?

- Ne razumem šta treba da vam kažem.

- Nemaš baš ništa da mi kažeš?

- Ne. 

- Kamere su snimile.

- (Ćuti)

- Vidi, moram da ti objasnim šta ja moram da uradim, mislim da je pošteno da znaš. Ja bih sada po proceduri trebalo da obavestim policiju zbog pokušaja uništenja školske imovine i pokušaja provale u školske prostorije. Dobro je da niste uspeli. Oni dođu, uzmu snimak i onda postupaju tako što ti patrola policije dođe na vrata. Onda odeš sa roditeljima u policiju da uzmu izjavu, pozovu celu tvoju ekipu. Pa htedoh sa tobom da se posavetujem da li tako i da uradim?

- (Ćuti)

- O čemu sada razmišljaš?

- Da ne dolazim više u školsko dvorište sa ekipom.

- Da, svakako da ne dolaziš više noću. I šta bi još trebalo da uradiš?

- Ne znam...


- Vidi, ja sam mogla i bez ovog razgovora da uradim ono što mi je obaveza. Ali nešto razmišljam, pametan si momak, pa mi krivo što sebe uvaljuješ u gluposti. Bio si još jednom kod mene na razgovoru zbog onog akvarijuma. Svi su ćutali, ti jedini priznao. I to gledajući me u oči. Nisi skrivao pogled. 

- Nisam

- Iskreno razgovaramo sada. Mislim da možeš mnogo bolje od ovog.

- Hvala vam.

- Šta ti sve ovo treba? Možeš da budeš popularan, a jesi već, zbog mnogo drugih stvari. 

- Ne znam. 

- Ja mislim da možemo da se dogovorimo. A ti?

- Hvala vam.

- Ovako ćemo. Ovo ostaje između nas. Neću te prijaviti policiji. Neću pokrenuti disciplinski potupak, za sada. 

- Ja sam mislio da ćete vikati na mene.

- Neću vikati, samo razgovaramo i pokušavam da doprem do tebe. Razumeš li zbog čega? Mislim da svako ima prava na drugu šansu. Imaš jako bistar pogled, tvoje oči mi govore da je moguće da bude i drugačije.

- Hvala vam.

- Ovako ćemo. Mislim i nadam se da smo se razumeli. Ja sam tu uvek za svaki savet. Možeš doći kod mene kad god i za šta god. Pomoći ću ti. Ali sledeći potez je tvoj. Od njega zavisi. Razumeš?

- (Klimnu glavom i ćuteći izađe iz moje kancelarije)       A. B.

Нема коментара:

Постави коментар