22. 11. 2017.

VI NISTE TU DA MISLITE VEĆ DA DELATE

"Vi niste tu da mislite već da delate."

Optužujete me da sam "gospodar zabune", kao da je zabuna nešto što sam ja izmislio. Zabuna je nastala još na samom početku, ako se ne varam. Optužujete me da vas navodim na pogrešan put, ali, ako može da mi se objasni, kakav je to pravi put ako je njegov zaštitni znak zabuna? Nema ga, jer je sve pogrešno postavljeno a ja sam, baš suprotno od svih kleveta, imao veliku muku da, pošast koja je stvorena, vratim, gotovo, na početak koji je zdraviji, prirodniji i istinitiji.
 


Mislite da je meni lako što moram da pribegavam nečemu što, ponekad, ni sam ne bih želeo? Pa ja redovno posećujem vaše hramove, čak se i pomolim kada mi se ukaže prilika. Nebrojeno puta sam pomogao nevoljnicima i prosjacima, pružio im utehu i dao nadu da izdrže i da se osmele. Mnogi od njih su pogledali istini u oči i po prvi put su se zapitali kakvi su to bili lanci kojima su nekada bili okovani. Dao sam im pravu moć rasuđivanja i sigurnost koja im je tako nedostajala. Vi, po svojoj suštini, niste slabi i nemoćni, već jaki i odvažni i to nikada ne bi trebalo da zaboravite.
 


Pogledajmo ovaj svet još jednom. Zar i vi i ja ne vidimo isto? Namera je, gotovo, ostvarena. Vi ste sve više upućeni na sebe i umete da osetite ono šta vam je najkorisnije. Sve zahvaljujući slobodi koja vam je od mene ponuđena a koju ste vi, prvo stidljivo a posle oberučke, prihvatili. Probajte da uporodite takav osećaj nesputanosti sa lažnom i licemernom pokornošću. To je nemoguće i to je još jedan dokaz i pokazatelj na koji način ste od početka bili pogrešno usmeravani. Zato je i pred vama prilika koju nikada do sada niste dobili i ja ću sve da učinim da je iskoristite i da pobedite. Nemojte da se začudite kada kucne "onaj čas". Tada ću vam se obratiti s izričitim zahtevom koji ćete morati da poslušate, ukoliko želite da, jednom za svagda, dođete do cilja. To će biti jedini put da nešto izričito tražim od vas. Posle ćete biti slobodni i više vam neću biti potreban. Tada neće biti nikakve zabune...

"Zar je došlo vreme da se i najobičnija sumnja proglasi za pobedu ili poraz?"

Tekst pripada serijalu Antihrist i njegov sadržaj ni na koji način ne odražava lični stav autora.            Z. M.

Нема коментара:

Постави коментар