25. 1. 2016.

SVITAC

Kao omanji dečak jurio je za jednim svicem koji je samo za njega svetleo...



Mnogo kasnije sam saznao da je svitac voleo da mu priča razne priče. On ih je pažljivo slušao, upijao njihov sadržaj, radoznalo i pomalo tajanstveno... 
Vremenom, posle toliko dana i noći, primetio sam da svica više nije bilo... 
Umesto njega ostao je samo čudan odsjaj u dečakovim očima...  
Promenio se i kao da se neka seta ili tuga uselila kod njega.

Prolazile su godine... 
Onda, jednoga dana, uveliko odrastao i sazreo, rešio je da ode na put i to na mesta o kojima mu je davno svitac govorio...  
Od tog trenutka malo šta sam novo čuo o  "dečaku" setnih i zelenih očiju. Tek...

 
Jednoga dana, posle toliko godina, sasvim slučajno smo se sreli. Iste oči, setan pogled i onaj stari odsjaj u očima. Ništa mi nije rekao, samo je lagano pokazao rukom u pravcu daleko iznad naših glava... 
Pogledao sam gore, zatim u njega i osmehnuvši se - setio se svega...  Z. M.

Нема коментара:

Постави коментар