Upravo su one primer kako proizvod može da porobi svoga tvorca i prevaziđe njegovu prvobitnu demijuršku ideju. Kao što će jednoga dana, za sada je samo pretpostavka, ali i kao mogućnost izvesno preteća, mašina koju je stvorio ljudski um njime ovladati i na neki ga od načina porobiti. „Peške“ se, naime, više ne zbrajaju ni prosti brojevi...
Društvenim mrežama ovladao je virus neograničenog i nekontrolisanog širenja.
Verovatno da se do „u dubinu“ može vladati određenim kodiranjem, ali je izvesno da se u određenim krugovima „prijatelja“ bilo kakva moć otrgla s lanca.
Postoje, naravno, brojni aspekti društvenih mreža. Retki koji ih koriste ciljano i namenski, imaju priliku da prepoznaju posebne i retke profile i sjajne ličnosti.
Sa mnogih stranica se mogu saznavati činjenice i vesti gotovo automatskom brzinom.
Na društvenim mrežama se može naći mnogo kompetentnije razvijena tema nego na slobodnom netu. Ponovo je ključna stvar - upotreba. Ž. Ž.
Нема коментара:
Постави коментар