18. 11. 2015.

NARAV SVOJU LJUBIM


Narav svoju ljubim i samo sebe volim... 
Poznato?



Znam da bih bio mnogo ucveljen kada više ne bih mogao da vidim svoj omiljeni sedativ. 
Znam, isto tako, da bi posledice, po moje mentalno zdravlje, bile trajne i nenadoknadive. Umesto jutarnje kafice, jedan najiskreniji jutarnji pozdrav ...  
Pa sve do sledećeg jutra... 
Ko može da odoli tako idiličnoj rutini?...

Svaki pixel za jedan najdraži i odano iskreni blagoslov anđeoskih visina...  
Sliku i narav svoju ljubim, dok mi drhte ručice u iščekivanju da zakucam nekome svoju milost... 
Moji prsti su, gotovo, oglockani a nokti, skoro, izgrickani...  
Zbogom moj bivši, jadni i nedruštveni živote, jer sam, odavno, drugog i drugačijeg druga našao i odabrao... 

Ja, drhtavica, ekran, procesor, memorija, hard disk i "On" - Lajk...   Z. M.

Нема коментара:

Постави коментар