13. 3. 2017.

REKLAME - TRENUTAK U KOJEM ŽIVIMO

Reklame su u savremenom svetu gotovo sve. Zbog neadekvatnih reklamnih poruka mnoge kompanije su bile izložene mnogobrojnim tužbama i, ne retko, naplaćene su im astronomske kazne. Iz tog razloga, a da bi se kažnjavanje i osuđujuće presude svele na minimum, korporacije su se dosetile da na mnogim ambalažama reklama izdaju uputstva koja se graniče sa apsurdom.

Obično su to ona najsitnija slova koja, inače, niko ni ne čita, ali  koja poseduju gotovo sve da zaštite, eventualno, tuženi proizvod od svake neprijatnosti. Izabrani su samo neki delovi "zaštitnih" saveta na reklamama koji, možda, veoma dobro odslikavaju trenutak i vreme u kojem živimo. Između ostalog da, recimo, ne bi trebalo peglati odeću na telu...
1.Na ambalaži od pegle - Ne peglati odeću na telu.
2. Na jednoj japanskoj seckalici - Ne koristiti za druge namene.
3. Na jednoj švedskoj motornoj testeri - Lanac ne zaustavljati rukama ili drugim neprimerenim načinom.
4. Na nekim zamrznutim američkim jelima - Obavezno prvo odmrznuti jelo.
5. Na ambalaži lekova za spavanje - Oprez! Može izazvati pospanost.
6. Na jednom američkom leku protiv kašlja - Nikako ne koristiti prilikom vožnje automobilom.
7. Poznati američki puding - Proizvod će biti topao posle zagrevanja.
8. Kesice oraha jednog američkog proizvođača - Polako otvorite kesicu, pa onda jedite.
9. Na popularnoj Supermenovoj odeći - Ova odeća ne omogućava letenje.
10. Na jednom američkom šamponu za pranje kose - Ne upotrebljavati prilikom spavanja.

    Lista je bezgranična, jer se asortiman svakodnevno širi. Ispostavilo se da su ovakva uputstva, na žalost mnogih korisnika, umnogome uspela da stanu na put, takođe, apsurdnim zahtevima za odštetu. 
Naravno, ovde su u pitanju krajnje bezazleni proizvodi, čiji natpisi na ambalaži  još uvek mogu da nas, makar malo, nasmeju... 
Oni, takozvani "drugi" su posebna priča. Kod njih ništa nije smešno, niti šaljivo...      Z. M.  G. Z.  

Нема коментара:

Постави коментар