15. 3. 2016.

CVETIĆU I CVETKO MOJ

Cvetiću i Cvetko moj, 
Poseban smo soj!



Lajk, lajk, lajk, 

Družimo se mi, 
Pevamo u sav glas svi…
 

Jedan tebi, jedan meni, 
Živote moj radosni…


Lajk, lajk, lajk,

Kao jedan sanjamo svi…
Da veseli smo uvek mi
Jedan tebi, jedan meni,

Srećko moj ušmrckani… 
 


Jedan tebi, jedan meni... 
Osmehu moj slađani…
 

Duge noći, dugi dani, 
Snovi naši ugnjeckani...
 

Svuda štuca, 
Samo puca… 
 

Malo reči, jako zveči... 
Kad ne boli, tad se voli…
 

Cmok jedan, cmok dva,
Jedan tebi, jedan meni,
Živote moj razigrani...

 
Kafa jedna, kafe dve… 
Popismo mi sve...
 

Lajk, lajk, lajk, 
Dobar dan, laku noć... 
Neko bljucka u pomoć...
 


Lajk, lajk, lajk, 
Gnjec, gnjec, gnjec… 
Šmrc, šmrc, šmrc… 
Bljuc, bljuc, bljuc...
 


 
P. S. „On“ je postao skoro više od novca, najvažnijeg zvanja i „merila nad merilima“. Sa njim se trguje, potkupljuje, ucenjuje… 
Postao je najprepoznatljivija „mantra“ komunikacije i, veoma, često „vrednost nad vrednostima“. Isto tako, postao je, gotovo, ekvivalent sreće, radosti, tuge, bola… 

   Z. M.  
"Važno je učestvovati i biti prvi... 
Onda život vrvi... 
Kao dugine boje, 
Po fb-u, misli mi se roje..."- Danica Marinković 

Нема коментара:

Постави коментар