28. 3. 2016.

NE BRINITE - OVO JE SAMO POČETAK

Ne brinite, ovo je samo početak... 
A kraj?

"...Nikada vas, ne brinite, neću ostaviti i pratiću uvek da, kojim slučajem, ne pogrešite. Daću vam apsolutnu slobodu koju ćete samo sa mnom deliti...


Neću vam dozvoliti da se mnogo naprežete, jer sam ja tu da vam u svemu pomognem. Trudiću se, koliko je do mene, da vas zaštitim od bilo kakvog negativnog uticaja sa strane. Ukazaću i pokazaću vam, isto tako, na sve što je značajno i važno. Naučiću vas kako još zrelije da se nosite sa izazovima sadašnjosti i vremenom koje dolazi.
 
Podeliću sa vama vaše najintimnije, najlepše i najteže trenutke. Čak i kada nikoga nema pored vas i kada pomislite da ste potpuno ostavljeni. Videćete da od mene nema vernijeg druga i pratioca. 

Moja velikodušnost prema vama, izazvaće, naravno, i vašu iskrenu i nesebičnu reakciju prema meni, pa ćete još više deliti sa mnom vaše strahove, strepnje, sreću…
 
Ne brinite, jer je ovo samo početak. Vaš i samo vaš Bajk Zezamberg."  

Deo iz potresnog i dirljivog obraćanja čovekovog najvernijeg prijatelja i statističara...   Z. M.

Нема коментара:

Постави коментар